Wepage  | صفحه ماWepage  | صفحه ما


امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
قوانین مدیران مربوط به و انجمن وظایف

Thread Contributor: Shivaقوانین و وظایف مربوط به مدیران انجمن
#1
سلام برهمه ی خوبان!


قابل توجه مدیران انجمن صفحه ما! بران شدیم برای حفظ نظم و ارتقا سایت قوانینی رو به اطلاع عزیزان برسانیم ، امید که کلیه مدیران ، اعم از مدیران ارشد، مدیران معمولی و سرپرست سایت در رعایت و اجرای ان کوشا باشند.


قابل ذکر است اگر مدیری اقدام به نادیده گرفتن این مقررات نماید، با وی برخورد خواهد شد و در صورت عزل، امکان چشم پوشی از تخطی او و بازگرداندن دسترسی های سابق به هیچ وجی مقدور نخواهد بود؛ لذا  تاکید مینمایم در پیروی از این مقررات کاملا جدی باشید.





وظایف مدیران به شرح زیر میباشد:



سرپرست سایت:

1-مدیریت و نظارت بر مدیران و کاربران و گزارش به مدیر کل سایت
2-رسیدگی به تخلفات انظباطی مدیران و کاربران
3-نظارت کلی بر مطالب ارسالی کاربران



مدیران ارشد انجمن :

1-پیشنهاد به سرپرست سایت برای عزل و نصب مدیران در انجمن
2-نظارت ویژه بر انجمن
3-رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات کاربران
4-نظارت بر مدیران و کاربران و گزارش به سرپرست سایت



مدیران انجمن :

1-ایجاد تاپیک های متنوع حتی المقدور مفید
2-مدیریت بخش مربوطه شامل:

 ویرایش پست-عناوین- انتقال-قفل کردن و گزارش دادان پست هایی که بحث شدید(کاربران) درون  آنهاست به مدیر ارشد و سرپرست سایت


3-نوشتن علت تغییر در پست(ویرایش انتقال یا قفل) که به اسم مجری کار دراید برای جلوگیری از حواشی



وظایف کلی مدیران :


1.ایجاد پست های مفید و حظور مستمر در انجمن

2.رسیدگی به بخش مربوطه یا بخش های مختلف

3.کارهای گروهی و رعایت احترام متقابل هم با مدیران هم با کاربران

4.مدیریت بخش مربوطه شامل: ویرایش پست-عناوین- انتقال-قفل کردن و گزارش دادان پست هایی که بحث شدید(کاربران) درون  آنهاست به مدیر ارشد و سرپرست سایت


5.روزانه حداقل 30 پست مفید داشته باشید

6.اگر پستی یا امضائی  لینک تبلیغاتی داشت به مدیران ارشد سایت اطلاع دهید

7.به مدیران هم رده به هیچ وجه در محیط عمومی تذکر ندهید

8.پست ها به هیچ وجه توسط مدیران انجمن حذف نشوند


9. زیر هر پست  اعم از ویرایش یا.... توضیح داده شود

10.مطلبی اگر دارای لینک بود غیر لینک شود

11.اگر مطلبی تکرار علامت داشت یا حروف ویرایش شود و تذکر داده شود(البته دوستانه)

12.قبل از غیبت حتما در انجمن مدیران اطلاع دهید


13.همگی برابر هستیم و هیچ فردی نسبت به دیگری برتری ندارد




نکات مهم و قوانین کلی مدیران:


1- مربوط به مدیران انجمن :
مدیریت انجمن تنها اصلاح ، حذف و تذکر نیست ؛ مدیر انجمن موظف است در صورت کم بودن و یا قدیمی بودن مطالب ،مطالب انجمن تحت نظارت خود را جدید ، و یا اصطلاحاً به روز نگه دارد.

2-تشویق کاربران به همکاری :
مدیر موظف است تا ارتباط خوبی با کاربران تازه وارد برقرار کرده و در برخورد با آنها صبر و حوصلۀ بیشتری به خرج دهد.

 3-رعایت ادب در برخورد با کاربران :
یک مدیر باید برای کاربران الگو بوده، در برخورد با آنها از الفاظ مناسب استفاده کرده، و از بحث و جدل با آنها به شدت بپرهیزد.

 4-همکاری درون تیمی :
مدیران هر بخش می بایست با یکدیگر هماهنگ باشند، و در صورت وجود داشتن اختلاف نظر آن را به سطح عمومی نکشانده و آن را درون خود حل نمایند.

5-هدف از نگارش قوانین اشنا نمودن هر مدیر با وظایفش به منظور جلوگیری از دخالت در کارهای مدیریتی گروه های دیگر است


6-هیچ یک از مدیران غیر از مدیران ارشد حق پاک کردن دائمی هیچ پستی را ندارند


7-هر یک از مدیران چه مدیر انجمن چه مدیر ارشد انجمن چه معاون سرپرست نباید به یکدیگر و سرپرست توهین کنند در صورت مشاهده دسترسی فرد خاطی بسته خواهد شد


8- اگر هر یک از مدیران لحن تندی با کاربران داشته باشند بعد از 3 بار تذکر دسترسی فرد خاطی بسته خواهد شد


9-هر مدیر در هفته حد اقل باید 10 ساعت انلاین باشد و بر انجمن نظارت داشته باشد


10- غیبت خود را حتما اطلاع دهید اگر اطلاع ندهید و 1 هفته بدون اطلاع غیبت داشته باشید دسترسی شما بسته خواهد شد


و در اخر به کاربران عزیز هم دو نکته را یادآور میشویم :
یک ) در برخورد با مدیران کمال صبر و همکاری را داشته باشید.
دو ) در صورت رویت رعایت نکردن قوانین فوق از سوی مدیران، مراتب را در انجمن شکایات اعلام کرده و از ایجاد تنش در سطح سایت خودداری نمایید.


به امید موفقیت تمامی عزیزان.
تیم مدیریت صفحه ما.









یــارب نظر تو برنگردد...


[عکس: 1502975990_VKQJjoGIiUFixnp.gif]


پارسی نوشتن در صفحه ما الزامیست!

     
 
پاسخ
سپاس شده توسط: FARZIN ، ! SAGHI ! ، !!!SHAHIN!!!
#2
سلام
ممنون و تشکر از شیوا خانم که قوانین رو در قالب پست برای دوستان بازگو کردن.
دیگر مدیران ارشد هم در صورت صلاح دید میتونن قوانین رو اعلام کنن
یا تشکر.
یا علی
پاسخ
سپاس شده توسط: ! SAGHI ! ، !!!SHAHIN!!! ، SarGol ، Shiva


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Exclamation قوانین و مقررات مربوط به ادمین چت روم! Shiva 0 51 1396/5/2، 03:31 عصر
آخرین ارسال: Shiva
  قوانین و مقررات مدیران ارشد چت Shiva 0 44 1396/5/2، 03:25 عصر
آخرین ارسال: Shiva
Exclamation مقررات و قوانین مربوط به مدیران اتاق های چت صفحه ما ! Shiva 0 60 1396/5/2، 03:14 عصر
آخرین ارسال: Shiva
  قوانین و مقررات مربوط به اواتار و امضا Shiva 0 374 1395/10/12، 02:56 عصر
آخرین ارسال: Shiva
  قوانین مربوط به ارسال موضوعات عکس دار Shiva 1 212 1395/10/12، 01:43 عصر
آخرین ارسال: FARZIN
  قوانين انجمن و مسايل مربوط به ان Shiva 0 162 1395/9/25، 05:55 عصر
آخرین ارسال: Shiva
  قوانین ارسال مطلب در انجمن ها Shiva 0 172 1395/9/24، 02:19 صبح
آخرین ارسال: Shiva
  قوانین مربوط به کاربران انجمن Shiva 0 213 1395/9/23، 04:48 عصر
آخرین ارسال: Shiva

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان